مصاحبه برنده لاتاری DV یکی از مهم ترین مراحل برای تبدیل شدن به دارنده گرین کارت مقیم دائم ایالات متحده است.
در تاریخ برنامه ریزی شده مصاحبه قرعه کشی DV، برگزیده (برنده) و اعضای خانواده اش با یک مقام کنسولی در سفارت یا کنسولگری آمریکا ملاقات خواهند کرد.
بسیار مهم است که مهاجر آینده نگر تمام شرایط مصاحبه قرعه کشی DV را برآورده کند تا بهترین فرصت برای تایید ویزای مهاجرت و گرین کارت را داشته باشد.
این به طور کلی شامل ارائه تمام مدارک لازم، پرداخت هزینه مصاحبه قرعه کشی DV و آماده شدن برای پرسش و پاسخ مصاحبه قرعه کشی DV است.
این مقاله دارای اطلاعات مفیدی برای کمک به تجربه مصاحبه قرعه کشی DV شما است، بنابراین برای یادگیری جزئیات مهم به خواندن ادامه دهید!

مصاحبه قرعه کشی DV چیست؟

مصاحبه برندهDV در سفارت یا کنسولگری آمریکا جایی است که برنده DV و خانواده اش به طور خلاصه با یک مقام کنسولی ملاقات می کنند و زمانی که تصمیم می گیرند متقاضی یا متقاضیان را برای اقامت دائم ایالات متحده تایید کنند یا خیر.
پس از اینکه یک شرکت کننده در قرعه کشی ویزای تنوع (DV) به طور تصادفی به عنوان برنده انتخاب شد، سپس فرم درخواست الکترونیکی ویزای مهاجرتی DS-260 را به مرکز کنسولی کنتاکی وزارت امور خارجه ایالات متحده (KCC) ارسال می کند.
KCC اطلاعات فرم DS-260 را بررسی می کند و اگر به نظر برسد که متقاضی و خانواده وی واجد شرایط پیشبرد روند مهاجرت به ایالات متحده هستند، یک مصاحبه کنسولی در سفارت یا کنسولگری آمریکا در کشوری که برنده قرعه کشی DV در فرم DS-260 (این معمولاً در کشور محل اقامت آنها است) ثبت نموده برنامه ریزی می‌شود.
ایمیلی از KCC برای برنده DV ارسال می شود (2NL) که به وی اطلاع می دهد که به بررسی وضعیت شرکت کنندگان در وب سایت E-DV وزارت امور خارجه ایالات متحده وارد شود تا جزئیات مربوط به تاریخ، زمان و مکان مصاحبه قرعه کشی DV را مطالعه کند. 
قبل از مصاحبه کنسولی، برنده قرعه کشی DV و اعضای خانواده او باید توسط یک پزشک تایید شده در کشوری که مصاحبه انجام می شود، معاینه پزشکی (مدیکال) انجام دهند.
برنده قرعه کشی DV و هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع نژادی درخواست می کنند نیز باید دو عکس مشابه بر اساس استانداردهای رسمی گرفته و آنها را به همراه تمام مدارک مورد نیاز در مصاحبه همراه داشته باشند.
مهم است که پاسپورت برنده قرعه کشی DV و همچنین هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلب می کنند، حداقل شش ماه پس از تاریخ مورد انتظار ورود به ایالات متحده معتبر باشد. 
علاوه بر این، هزینه مصاحبه برنده DV 330 دلار آمریکا برای هر نفر باید در تاریخ و زمان مصاحبه برنامه ریزی شده برای هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلبی درخواست می کنند پرداخت شود.
توصیه می‌شود وب‌سایت سفارت یا کنسولگری آمریکا را که در آن مصاحبه انجام می‌شود بررسی کنید و دستورالعمل‌های پرداخت هزینه مصاحبه قرعه‌کشی DV و همچنین دستورالعمل‌های ویژه ارسال شده برای بازدید از آن سفارت یا کنسولگری را دنبال کنید (به عنوان مثال، آنچه می‌توانید و نمی تواند وارد سفارت یا کنسولگری و غیره شود). اطلاعات بیشتری در همین سایت موجود است.
در تاریخ مصاحبه قرعه کشی DV در زمان مقرر، منتخب (برنده)، همسر و تمام فرزندان تحت تکفل وی مجرد و زیر 21 سال (در صورت لزوم) در مصاحبه کوتاه کنسولی شرکت خواهند کرد.

دو هدف کلیدی از مصاحبه کنسولی عبارتند از:

بررسی مدارک مورد نیاز برای تایید صلاحیت برای ویزای مهاجرت تنوع و حصول اطمینان که منتخب و اعضای خانواده او غیرقابل پذیرش نیستند. بنابراین، کارمند کنسولگری درخواست می کند تا اسناد مختلف را ببیند و همچنین برخی از سوالات اساسی را مطرح می کند.

هنگامی که مصاحبه برنده قرعه کشی DV به پایان می رسد، یکی از سه نتیجه ممکن است رخ دهد:
۱. ویزای مهاجرتی تنوع تایید شده است
۲. قبل از اتخاذ تصمیم، پردازش اداری بیشتری مورد نیاز است
۳. ویزای مهاجرتی تنوع رد می شود

در صورت تایید ویزای مهاجرتی تنوع، در صفحه ای از گذرنامه هر یک از اعضای خانواده قرار داده می شود و مهاجر(های) جدید از زمان و نحوه بازگرداندن پاسپورت مطلع می شود. 
هنگامی که مهاجر جدید برای ویزای مهاجرتی تنوع تایید شد، باید هزینه مهاجرت آنلاین جداگانه ای به مبلغ 220 دلار آمریکا به ازای هر عضو خانواده به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) بپردازد تا گرین کارت اقامت دائم برای آنها ارسال شود. این گرین کارت به آدرس تعیین شده در ایالات متحده که در زمان تکمیل فرم ۲۶۰ ثبت شده ارسال خواهد شد.

مهاجران جدید باید در حالی وارد ایالات متحده شوند که ویزای مهاجرت متنوع آنها هنوز معتبر است. برای ورود های بعدی کارت سبز پلاستیکی خود را به عنوان مدرکی مبنی بر اقامت دائم قانونی ایالات متحده به همراه خواهند داشت.

سوالات برتر و نمونه پاسخ های قرعه کشی DV

در طول مصاحبه برنده قرعه کشی DV، مقام کنسولی برای تایید صلاحیت منتخب (برنده) و اطمینان از عدم پذیرش هیچ یک از متقاضیان ویزای مهاجرت تنوع، چندین سوال می پرسد.
مصاحبه برنده قرعه کشی DV معمولا مختصر است، اما مهم است که با داشتن تمام مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه مصاحبه قرعه کشی DV و آماده شدن برای مصاحبه قرعه کشی DV، برای آن آماده شوید.
مهم است که به تمام سوالات مصاحبه قرعه کشی DV صادقانه پاسخ دهید و اگر پاسخ سوالی را نمی دانید، به سادگی به مقام کنسولی بگویید که نمی دانید.
در مصاحبه برنده قرعه کشی DV، بهتر است به سادگی به سوالاتی که پرسیده می شود پاسخ دهید و کارمند کنسولگری را درگیر مکالمه طولانی نکنید.
از آنجایی که مقام کنسولی می خواهد واجد شرایط بودن را تایید کند، برخی از سوالات متداول مصاحبه ویزای قرعه کشی DV می تواند شامل موارد زیر باشد:
سوال: آیا می توانم نامه قرار ملاقات شما را ببینم؟
پاسخ: این نامه قرار ملاقات من است.
سؤال: آیا صفحه تأیید DS-260 خود را دارید؟
پاسخ: بله همینجاست.
سوال: آیا می توانم شناسنامه/گذرنامه شما را ببینم؟ (این برای تأیید این است که شما در یک کشور واجد شرایط متولد شده اید .)
پاسخ: اینم شناسنامه/گذرنامه.
سوال: چند سال تحصیل کردید؟ (این برای تأیید این است که شما شرایط تحصیلی را برآورده می کنید.)
پاسخ: من 12 سال تحصیلات را تمام کردم؟ (*بگویید چند سال تحصیل کرده اید.)
سوال: آیا می توانم مدرک دیپلم/دانشگاه و ریز نمرات رسمی مدرسه شما را ببینم؟
پاسخ: بله، اینجا هستند.
نمونه سوالات دیگری که یک مقام کنسولی ممکن است در طول مصاحبه ویزای قرعه کشی DV بپرسد می تواند شامل موارد زیر باشد:
سوال: وضعیت تاهل شما چگونه است؟
پاسخ: من مجرد / متاهل / مطلقه / بیوه هستم (یعنی وضعیت تأهل خود را بگویید).
سوال: آیا می توانم سند ازدواج شما را ببینم؟ (یعنی اگر متاهل هستید)
پاسخ: اینم سند ازدواجم.
سوال: آیا می توانم شناسنامه/گذرنامه همسرتان را ببینم؟
پاسخ: این شناسنامه/گذرنامه اوست.
سوال: آیا می توانم حکم طلاق قطعی را ببینم؟ (یعنی اگر طلاق گرفته اید)
جواب: این حکم طلاق است.
سوال: اینها فرزندان شما هستند؟
پاسخ: بله، این (نام فرزند شماره 1) و این (نام فرزند شماره 2) است.
سوال: آیا می توانم شناسنامه/گذرنامه آنها را ببینم؟
پاسخ: در اینجا شناسنامه/گذرنامه آنها آمده است.
سوال: شغل شما چیست؟
پاسخ: من به عنوان (عنوان شغل شما) کار می کنم.
سوال: آیا می خواهید به عنوان یک (عنوان شغل خود) در ایالات متحده کار کنید؟
پاسخ: بله.
پاسخ: بله، اما آرزوی من این است که روزی کسب و کار خودم را باز کنم.
پاسخ: حاضرم در هر شغلی که به من اجازه می دهد خانواده ام را تامین کنم کار کنم.
سوال: آیا می دانید کجا می خواهید در ایالات متحده زندگی کنید؟
پاسخ: ما به زندگی در (نام شهر و/یا ایالت) فکر می کنیم، زیرا من در آنجا خانواده دارم.
پاسخ: ما هنوز مطمئن نیستیم، اما در حال بررسی زندگی در (شهر/ایالت شماره 1) یا (شهر/ایالت شماره 2) هستیم.
سوال: پس از ورود به ایالات متحده چگونه از خانواده خود حمایت خواهید کرد؟
پاسخ: ما آنقدر پول پس انداز کردیم که بتوانیم هزینه های زندگی خود را در ایالات متحده بپردازیم تا زمانی که بتوانم کار پیدا کنم.
سوال: آیا شما یا یکی از اعضای خانواده تان شرایط پزشکی جدی دارید؟
پاسخ: خیر (اگر پاسخ دقیقی باشد).
سوال: آیا می توانم نتایج معاینه پزشکی شما را ببینم؟
پاسخ: این نتایج معاینه پزشکی است.
سوال: آیا شما یا یکی از اعضای خانواده تان تا به حال به جرمی دستگیر یا محکوم شده اید؟
پاسخ: خیر (اگر پاسخ دقیقی باشد).
سوال: آیا تا به حال شما یا یکی از اعضای خانواده تان از ایالات متحده اخراج شده اید؟
پاسخ: خیر (اگر پاسخ دقیقی باشد).
سوال: آیا پاسپورت خود را همراه دارید؟
پاسخ: بله، پاسپورت ما اینجاست.
سوال: آیا برای هر یک از اعضای خانواده دو عکس رنگی یکسان دارید؟
پاسخ: بله، اینجا هستند.
لطفاً توجه داشته باشید که اینها نمونه‌هایی از انواع سؤالات و پاسخ‌های معمول مصاحبه قرعه‌کشی DV هستند که ممکن است رخ دهد، با این حال، عبارت دقیق ممکن است متفاوت باشد و سؤالات دیگری مطرح شود.
اکثر سوالات حول محور مدارک پشتیبان است، بنابراین بسیار مهم است که مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید تا زمانی که کارمند کنسولگری درخواست بررسی آن را می کند، بتوانید به سرعت آن را ارائه دهید.

مدارک و الزامات مصاحبه ویزا DV

KCC باید به شما اطلاع دهد که چه مدارکی را برای مصاحبه قرعه کشی DV باید بیاورید، اما معمولاً شامل موارد زیر است:
صفحه تأیید DS-260 (پس از تکمیل فرم DS-260 چاپ می شود)
نامه قرار ملاقات (چاپ شده از وب سایت E-DV)
گذرنامه برای هر یک از اعضای خانواده (حداقل شش ماه پس از تاریخ مورد انتظار ورود به ایالات متحده معتبر است)
دیپلم/مدرک تحصیلی و/یا رونوشت رسمی مدرسه برای منتخب قرعه کشی DV که نشان می دهد حداقل 12 سال تحصیلات ابتدایی و متوسطه را به پایان رسانده است.
مدارک سابقه کار ، اگر برنده بخت آزمایی DV معیارهای تجربه کار را به جای معیارهای تحصیلی مدعی است ، اسنادی که حداقل دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته در یک شغل واجد شرایط را نشان می دهد که برای حمل آن حداقل به دو سال تجربه یا آموزش نیاز دارد. بیرون
سند ازدواج (در صورت ازدواج)
سند فسخ ازدواج (در صورت عدم ازدواج) مانند حکم طلاق، اوراق بطلان یا گواهی فوت
اسناد حضانت برای کودکان (در صورت لزوم)
سند اخراج (فرم I-212) از USCIS (اگر متقاضی از ایالات متحده اخراج شده باشد)
دو عکس رنگی به سبک پاسپورتی برای هر یک از اعضای خانواده که طبق استانداردهای رسمی گرفته شده است
نتایج معاینه پزشکی برای هر یک از اعضای خانواده در پاکت های مهر و موم شده (مگر اینکه پزشک تایید شده نتایج پزشکی را مستقیماً به سفارت یا کنسولگری ارسال کند)
ممکن است مدارک دیگری نیز درخواست شود
 
به طور کلی، متقاضیان ویزای مهاجرتی تنوع باید اصل مدرک مورد نیاز یا یک کپی تایید شده از یک مدرک مورد نیاز را در مصاحبه برنده لاتاری DV همراه داشته باشند (گذرنامه معتبر باید در مصاحبه آورده شود).
اگر هر یک از مدارک مورد نیاز نیاز به ترجمه به انگلیسی داشته باشد، باید ترجمه انگلیسی گواهی شده سند را به همراه اصل یا کپی تایید شده اصل ارائه کنید.
هزینه مصاحبه
هزینه مصاحبه قرعه کشی DV (که به طور رسمی به عنوان هزینه ویزای تنوع شناخته می شود) 330 دلار آمریکا باید برای برنده لاتاری DV و همچنین برای هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلبی درخواست می کنند پرداخت شود.
هزینه مصاحبه لاتاری DV قابل استرداد نیست و باید قبل از انجام مصاحبه کنسولی پرداخت شود.
برنده قرعه کشی DV باید وب سایت سفارت یا کنسولگری آمریکا را که در آن مصاحبه انجام می شود بررسی کند و دستورالعمل های مربوط به پرداخت هزینه مصاحبه لاتاری DV را دنبال کند.
تاریخ مصاحبه قرعه کشی DV
مرکز کنسولی کنتاکی وزارت امور خارجه ایالات متحده (KCC) جزئیات ارائه شده توسط برنده بخت آزمایی DV را در فرم DS-260 خود بررسی می کند و سپس می تواند تاریخ و زمان مصاحبه قرعه کشی DV را در سفارت یا کنسولگری آمریکا در صورت وجود معیارها تعیین کند. راضی بوده اند.
KCC ایمیلی به منتخب ارسال می کند و به او دستور می دهد که به وب سایت E-DV وزارت امور خارجه ایالات متحده وارد شود تا جزئیات مربوط به تاریخ، زمان و مکان مصاحبه قرعه کشی DV را مطالعه کند.
تجربه کلی مصاحبه
تجربه مصاحبه DV مختصر و در عین حال بسیار مهم است، زیرا در این زمان تصمیمی در مورد اعطای اقامت دائم ایالات متحده به برنده لاتاری DV و اعضای خانواده همراه او گرفته می شود.
به طور کلی، مقام کنسولی به فرد یا خانواده سلام می کند، درخواست می کند چندین سند برای تایید صلاحیت و پذیرش داشته باشد، چند سوال اساسی را در طی یک پروسه کوتاه می پرسد و اگر همه چیز خوب پیش برود، به مهاجران جدید اطلاع می دهد که آنها به عنوان تایید شده اند. مقیم دائم قانونی (LPRs) ایالات متحده.
در صورت تایید برای وضعیت LPR، مقام کنسولی به مهاجران جدید در مورد زمان و نحوه بازگرداندن گذرنامه آنها با ویزای مهاجرت متنوع در داخل اطلاع می دهد.
لطفاً توجه داشته باشید که قبل و در حین مصاحبه قرعه کشی DV کمی احساس اضطراب می کنید طبیعی است.
با آمادگی کافی از قبل، همراه داشتن تمام مدارک مورد نیاز و فکر کردن در مورد سوالات و پاسخ های مصاحبه قرعه کشی DV، این روند می تواند به آرامی پیش برود و امیدواریم نگرانی از تایید شدن برای مهاجرت به ایالات متحده به خوشحالی تبدیل شود. !
چگونه می توانم برای مصاحبه قرعه کشی DV آماده شوم؟
اطلاع رسانی در مورد مصاحبه قرعه کشی DV 
اطلاع از تاریخ، زمان و مکان مصاحبه
انجام کارهای لازم قبل از مصاحبه از قبیل :
داشتن پاسپورتی که حداقل 6 ماه پس از ورود شما به ایالات متحده معتبر باشد
جمع آوری مدارک مورد نیاز
انجام معاینات پزشکی
درست کردن عکس ها

پرداخت هزینه مصاحبه ویزا DV 

دانستن شرایط لازم برای بازدید از سفارت یا کنسولگری ایالات متحده
آماده شدن برای پرسش ها و پاسخ های رایج قرعه کشی DV
همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه
اطمینان حاصل کنید که به موقع به سفارت یا کنسولگری ایالات متحده می رسید 
پاسخ به سوالاتی که مسئول کنسولی می پرسد
عدم شرکت در گفتگوی غیر ضروری با مقام کنسولی
نتیجه
دانستن شرایط مصاحبه قرعه کشی DV و آمادگی کافی برای آنها می تواند به روند کنسولی کمک کند تا به خوبی پیش برود . 
بخش کلیدی آماده سازی، آشنایی با پرسش ها و پاسخ های معمول مصاحبه قرعه کشی DV است.
اکثر سوالات مصاحبه ویزای قرعه کشی DV حول مدارک بررسی رسمی کنسولی برای تایید صلاحیت و پذیرش مهاجرت به ایالات متحده به عنوان اقامت دائم قانونی (LPR) می باشد.
گذراندن مصاحبه برنده لاتاری DV با موفقیت می تواند منجر به دریافت ویزای مهاجرتی تنوع و گرین کارت اقامت دائم ایالات متحده شود.
دارندگان گرین کارت مجاز به زندگی، تحصیل و کار در ایالات متحده برای مدت نامحدودی هستند. می توانند در برنامه های آموزشی در ایالات متحده شرکت کنند. فرصت خرید خانه و راه اندازی کسب و کار در ایالات متحده را دارند. می تواند از اعضای خانواده برای گرین کارت حمایت مالی کند. سفر به ایالات متحده و از ایالات متحده؛ و می تواند پس از پنج سال اقامت در ایالات متحده آمریکا و رعایت سایر معیارها برای شهروندی آمریکا درخواست دهد .
اگر فرآیند کنسولی پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید!
از سال 2001، USAFIS هزاران نفر را در سراسر جهان در فرآیند قرعه کشی DV، از درخواست صحیح برای قرعه کشی DV تا آماده کردن مدارک آنها برای مصاحبه کنسولی راهنمایی می کند.
اولین مرحله در این فرآیند این است که بفهمید آیا واجد شرایط قرعه کشی DV هستید یا خیر و سپس درخواست و عکس (ها) خود را برای ارسال در طول دوره ثبت نام سالانه که معمولاً در اکتبر برگزار می شود آماده کنید.
روند خود را همین حالا شروع کنید!
سوالات متداول (سؤالات متداول)
در مصاحبه ویزای آمریکا چه چیزهایی نباید گفت؟
برای مصاحبه گرین کارت چه سوالاتی می پرسند؟
چگونه می توانم مصاحبه گرین کارت خود را قبول کنم؟
آیا مصاحبه گرین کارت آسان است؟
آیا قبولی در مصاحبه گرین کارت سخت است؟
رایج ترین سوالاتی که در مصاحبه های مهاجرتی آمریکا پرسیده می شود چیست؟
چگونه به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا پاسخ دهیم؟
شما باید به سادگی به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا که توسط مقام کنسولی پرسیده می شود، بدون درگیر شدن در مکالمه غیر ضروری پاسخ دهید. پاسخ های شما باید مستقیم و دقیق باشد. تمام پاسخ های شما به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا باید صادقانه و دقیق باشد (هرگز اظهارات نادرست ندهید). اگر پاسخ سؤال مصاحبه ویزای ایالات متحده را نمی دانید، به سادگی به مقام کنسولی بگویید که پاسخ را نمی دانید (هیچ وقت پاسخ ها را درست نکنید). به یاد داشته باشید، این یک مصاحبه کوتاه است، نه یک بازجویی، پس خونسرد خود را حفظ کنید، تمام مدارک مورد نیاز را با خود همراه داشته باشید تا بتوانید در صورت درخواست آنها را ارائه دهید، و زمانی که مصاحبه تمام شد، امیدواریم که شما یک مقیم دائم قانونی ایالات متحده!جدید باشید.

مصاحبه برنده لاتاری DV یکی از مهم ترین مراحل برای تبدیل شدن به دارنده گرین کارت مقیم دائم ایالات متحده است .
در تاریخ برنامه ریزی شده مصاحبه قرعه کشی DV، برگزیده (برنده) و اعضای خانواده اش با یک مقام کنسولی در سفارت یا کنسولگری آمریکا ملاقات خواهند کرد.
بسیار مهم است که مهاجر آینده نگر تمام شرایط مصاحبه قرعه کشی DV را برآورده کند تا بهترین فرصت برای تایید ویزای مهاجرت و گرین کارت را داشته باشد.
این به طور کلی شامل آوردن تمام مدارک لازم، پرداخت هزینه مصاحبه قرعه کشی DV و آماده شدن برای پرسش و پاسخ مصاحبه قرعه کشی DV است.
این مقاله دارای اطلاعات مفیدی برای کمک به تجربه مصاحبه قرعه کشی DV شما است، بنابراین برای یادگیری جزئیات مهم به خواندن ادامه دهید!
فهرست مطالب
مصاحبه قرعه کشی DV چیست؟
مصاحبه برندهDV در سفارت یا کنسولگری آمریکا جایی است که برنده DV و خانواده اش به طور خلاصه با یک مقام کنسولی ملاقات می کنند و زمانی که تصمیم می گیرند متقاضی یا متقاضیان را برای اقامت دائم ایالات متحده تایید کنند یا خیر.
پس از اینکه یک شرکت کننده در قرعه کشی ویزای تنوع (DV) به طور تصادفی به عنوان برنده انتخاب شد ، سپس فرم درخواست الکترونیکی ویزای مهاجرتی DS-260 را به مرکز کنسولی کنتاکی وزارت امور خارجه ایالات متحده (KCC) ارسال می کند.
KCC اطلاعات فرم DS-260 را بررسی می کند و اگر به نظر برسد که متقاضی و خانواده وی واجد شرایط پیشبرد روند مهاجرت به ایالات متحده هستند، یک مصاحبه کنسولی در سفارت یا کنسولگری آمریکا برنامه ریزی می شود که نشان داده شده است. توسط برنده قرعه کشی DV در فرم DS-260 (این معمولاً در کشور محل اقامت آنها است).
ایمیلی از KCC برای برنده DV ارسال می شود که به وی اطلاع می دهد که به بررسی وضعیت شرکت کنندگان در وب سایت E-DV وزارت امور خارجه ایالات متحده وارد شود تا جزئیات مربوط به تاریخ، زمان و مکان مصاحبه قرعه کشی DV را مطالعه کند. 
قبل از مصاحبه کنسولی، برنده قرعه کشی DV و اعضای خانواده او باید توسط یک پزشک تایید شده در کشوری که مصاحبه انجام می شود، معاینه پزشکی انجام دهند.
برنده قرعه کشی DV و هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلبی درخواست می کنند نیز باید دو عکس مشابه بر اساس استانداردهای رسمی گرفته و آنها را به همراه تمام مدارک مورد نیاز در مصاحبه بیاورند.
مهم است که پاسپورت برنده قرعه کشی DV و همچنین هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلب می کنند، حداقل شش ماه پس از تاریخ مورد انتظار ورود به ایالات متحده معتبر باشد. 
علاوه بر این، هزینه مصاحبه برنده DV 330 دلار آمریکا برای هر نفر باید قبل از تاریخ و زمان مصاحبه برنامه ریزی شده برای هر یک از اعضای خانواده که برای ویزای مهاجرت تنوع طلبی درخواست می کنند پرداخت شود.
توصیه می‌شود وب‌سایت سفارت یا کنسولگری آمریکا را که در آن مصاحبه انجام می‌شود بررسی کنید و دستورالعمل‌های پرداخت هزینه مصاحبه قرعه‌کشی DV و همچنین دستورالعمل‌های ویژه ارسال شده برای بازدید از آن سفارت یا کنسولگری را دنبال کنید (به عنوان مثال، آنچه می‌توانید و نمی تواند وارد سفارت یا کنسولگری و غیره شود).
در تاریخ مصاحبه قرعه کشی DV در زمان مقرر، منتخب (برنده)، همسر و تمام فرزندان تحت تکفل وی مجرد و زیر 21 سال (در صورت لزوم) در مصاحبه کوتاه کنسولی شرکت خواهند کرد.
دو هدف کلیدی از مصاحبه کنسولی عبارتند از:
برای بررسی مدارک مورد نیاز برای تایید صلاحیت برای ویزای مهاجرت تنوع؛ و
تا اطمینان حاصل شود که منتخب و اعضای خانواده او غیرقابل پذیرش نیستند.
بنابراین، کارمند کنسولگری درخواست می کند تا اسناد مختلف را ببیند و همچنین برخی از سوالات اساسی را مطرح می کند.
هنگامی که مصاحبه برنده قرعه کشی DV به پایان می رسد، یکی از سه نتیجه ممکن است رخ دهد:
ویزای مهاجرتی تنوع تایید شده است
قبل از اتخاذ تصمیم، پردازش اداری بیشتری مورد نیاز است
ویزای مهاجرتی تنوع رد می شود
در صورت تایید ویزای مهاجرتی تنوع، در صفحه ای از گذرنامه هر یک از اعضای خانواده قرار داده می شود و مهاجر(های) جدید از زمان و نحوه بازگرداندن پاسپورت مطلع می شود. 
هنگامی که مهاجر جدید برای ویزای مهاجرتی تنوع تایید شد، باید هزینه مهاجرت آنلاین جداگانه ای به مبلغ 220 دلار آمریکا به ازای هر عضو خانواده به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) بپردازد تا گرین کارت اقامت دائم به آنها ارسال شود. آدرس تعیین شده در ایالات متحده

در مصاحبه ویزای آمریکا چه چیزهایی نباید گفت؟
در طول مصاحبه ویزای قرعه کشی DV، توصیه می شود به سوالاتی که کارمند کنسولی می پرسد، به سادگی پاسخ دهید و کارمند کنسولی را درگیر مکالمه غیر ضروری نکنید. با این حال، خوب است که به مقام کنسولی سلام کنید (“صبح بخیر! امروز چطورید؟”) و پس از پایان مصاحبه بگویید “متشکرم”. شما باید به تمام سوالات مصاحبه ویزای قرعه کشی DV صادقانه پاسخ دهید و هرگز اظهارات نادرست نکنید. اگر پاسخ سوالی را نمی دانید، به سادگی آن را بگویید.

برای مصاحبه گرین کارت چه سوالاتی می پرسند؟

در طول مصاحبه گرین کارت، مقام دولت ایالات متحده چندین سوال برای تعیین صلاحیت خواهد پرسید. بسیاری از این سؤالات مشاهده مدارک مختلف برای تأیید هویت، وضعیت تأهل، واجد شرایط بودن برای برنامه گرین کارت خاص و غیره است.
چگونه می توانم مصاحبه گرین کارت خود را قبول کنم؟
بهترین راه برای قبولی در مصاحبه گرین کارت این است که به اندازه کافی برای آن آماده شوید. این اغلب شامل آوردن تمام مدارک مورد نیاز برای تأیید واجد شرایط بودن برای برنامه گرین کارت خاص است. بنابراین، اگر هر یک از مدارک مورد نیاز را در هنگام درخواست مقامات دولتی ایالات متحده در اختیار داشته باشید، این امر کمک می کند تا مصاحبه گرین کارت به راحتی انجام شود. همچنین باید انواع سوالاتی را که ممکن است در طول مصاحبه گرین کارت پرسیده شود در نظر بگیرید و پاسخ صحیح به آنها را تمرین کنید. این سوالات بستگی به این دارد که برای کدام برنامه گرین کارت درخواست می دهید.
آیا مصاحبه گرین کارت آسان است؟
طبیعی است که قبل و در حین مصاحبه گرین کارت مضطرب باشید، اما اساساً یک مقام دولتی ایالات متحده از شما درخواست می کند تا چندین سند مورد نیاز برای تأیید واجد شرایط بودن برای گرین کارت را بررسی کند. اگر مدارک لازم را به همراه داشته باشید، این نیمی از کار است. بهتر است به سادگی به سوالاتی که مقام آمریکایی می پرسد پاسخ دهید و در طول مصاحبه گرین کارت وارد گفتگوهای غیر ضروری نشوید.

آیا قبولی در مصاحبه گرین کارت سخت است؟
اگر واقعاً شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشید و از قبل برای مصاحبه آماده شده باشید، قبولی در مصاحبه گرین کارت دشوار نیست. آمادگی برای مصاحبه گرین کارت شامل اطمینان از این است که تمام مدارک مورد نیاز را با خود در مصاحبه به همراه داشته باشید تا زمانی که مقامات آمریکایی از آنها درخواست می کنند، آنها را داشته باشید. آماده شدن برای مصاحبه گرین کارت همچنین باید شامل پیش بینی انواع سؤالاتی باشد که مقامات آمریکایی ممکن است بپرسند و بدانند چگونه به آنها پاسخ صحیح دهند.

رایج ترین سوالاتی که در مصاحبه های مهاجرتی آمریکا پرسیده می شود چیست؟
متداول ترین سؤالاتی که در مصاحبه های مهاجرتی ایالات متحده پرسیده می شود شامل درخواست برای مشاهده اسناد پشتیبانی برای تأیید صلاحیت و پذیرش مهاجرت به ایالات متحده است. سوالات دیگر ممکن است مربوط به این باشد که چرا می خواهید به ایالات متحده مهاجرت کنید، کجا می خواهید در ایالات متحده زندگی کنید، چگونه پس از ورود به ایالات متحده از خود حمایت می کنید، آیا خانواده یا دوستانی دارید که در ایالات متحده زندگی می کنند و غیره.

چگونه به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا پاسخ دهیم؟
شما باید به سادگی به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا که توسط مقام کنسولی پرسیده می شود، بدون درگیر شدن در مکالمه غیر ضروری پاسخ دهید. پاسخ های شما باید مستقیم و دقیق باشد. تمام پاسخ های شما به سوالات مصاحبه ویزای آمریکا باید صادقانه و دقیق باشد (هرگز اظهارات نادرست ندهید). اگر پاسخ سؤال مصاحبه ویزای ایالات متحده را نمی دانید، به سادگی به مقام کنسولی بگویید که پاسخ را نمی دانید (هرگز پاسخ ها را درست نکنید). به یاد داشته باشید، این یک مصاحبه کوتاه است، نه یک بازجویی، پس خونسرد خود را حفظ کنید، تمام مدارک مورد نیاز را با خود همراه داشته باشید تا بتوانید در صورت درخواست آنها را ارائه دهید، و زمانی که مصاحبه تمام شد، امیدواریم که شما یک مقیم دائم قانونی جدید ایالات متحده باشید.

منبع

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0