20 Cities With The Highest Cost of Living in the US

در این مقاله، 20 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده را فهرست می کنیم . اگر می‌خواهید بحث ما در مورد تورم و افزایش هزینه زندگی را نادیده بگیرید، به 7 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده بروید .

ایالات متحده شاهد تورم رکورد پس از همه گیری بوده است. قیمت ها در سه سال گذشته به اندازه ده سال قبل از آنها افزایش یافته است . کالاهایی که قبل از همه گیری 100 دلار ارزش داشتند تا پایان سال 2023 به قیمت 119.27 دلار فروخته می شدند.

تحقیقات بانک مرکزی آمریکا (NYSE: BAC ) در سال 2023 نشان داد که 67 درصد از کارمندان گفتند که تورم سریعتر از دستمزد و حقوق آنها در حال افزایش است. این پژوهش در قالب گروه های متمرکز انجام شده است. در تحقیق مشابهی توسط بانک همکاری آمریکا (NYSE:BAC) در سال 2021، افرادی که گفتند تورم سریعتر از حقوق آنها افزایش می یابد، 58٪ بود. این نشان می دهد که مردم با گذشت هر سال به طور فزاینده ای تحت تأثیر تورم قرار می گیرند.

با توجه به هزینه زندگی در سال جاری، اکنون بسیاری از تحلیلگران معتقدند که تورم سرسخت است. اگرچه شروع سال 2024 شاهد کاهش تورم بر اساس سال به سال بود، پیش بینی ها انتظار کاهش شدیدتر تورم را داشتند. طبق گزارش اداره آمار کار، هزینه زندگی (CPI) در ماه ژانویه 3.1 درصد بر اساس سال به سال افزایش یافته است. این افزایش CPI یا تورم کمترین میزان از ژوئن سال گذشته است. تورم در دسامبر 3.4 درصد بر اساس سال به سال بود.

علیرغم کاهش ارقام تورم، اکنون مشخص است که افزایش قیمت پس از همه گیری سرسختانه تر از آن چیزی است که پیش بینی می شد. تفکیک افزایش CPI نشان می دهد که با وجود کاهش تورم، برخی از نیازها گران شده اند. بخش عمده این کاهش تورم را می توان به کاهش قیمت بنزین در دی ماه بر مبنای تعدیل فصلی نسبت داد. با این حال، قیمت مواد غذایی همچنان 0.4 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، قیمت سرپناه به صورت ماهانه 0.6 درصد و به صورت 12 ماهه 6 درصد افزایش یافته است. در زمینه شاخص قیمت مصرف کننده، شاخص قیمت سرپناه به هزینه مسکن از جمله اجاره بها و اجاره معادل مالک (OER) اشاره دارد.

مدیریت هزینه های زندگی به طور فزاینده ای دشوار می شود و بسیاری از افرادی که مایل به اقامت در شهرهای بزرگ هستند محتاط می شوند. لیست ما از 20 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر در آینده کمک کند. قبل از رفتن به فهرست، بیایید نگاه کنیم که چگونه شرکت های آمریکایی با این موضوع مقابله می کنند.

Amazon.com, Inc. (NASDAQ:AMZN)
در چند سال گذشته کاملاً فعال بوده است تا اطمینان حاصل کند که کارگرانش می توانند هزینه های زندگی را تامین کنند. این شرکت اخیرا دستمزد کارگران انبار و تحویل خود را از 19 دلار در ساعت به 20.5 دلار در ساعت افزایش داده است. در سال 2018، Amazon.com، Inc. (NASDAQ:AMZN) حداقل دستمزد کارگران خود را به 15 دلار افزایش داد که بیش از دو برابر حداقل دستمزد فدرال در آن سال بود. Amazon.com, Inc. (NASDAQ:AMZN) مدافع قوی استانداردهای حداقل دستمزد بالاتر است.

شرکت دیگری که حقوق خود را در پی تورم بالا افزایش داد، بانک آمریکایی شرکت (NYSE:BAC) است. این بانک در سپتامبر 2023 حداقل دستمزد خود را از 22 دلار به 23 دلار افزایش داد. شرکت Bank of America (NYSE:BAC) همچنین اعلام کرد که حداقل دستمزد خود را تا سال 2025 به 25 دلار در ساعت افزایش می دهد.

همه شرکت های کشور نتوانسته اند به خوبی با تورم مقابله کنند. سال گذشته، غول فناوری مایکروسافت (NASDAQ:MSFT) افزایش حقوق کارکنان تمام وقت را متوقف کرد. این شرکت شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در هوش مصنوعی را دلایل این اقدام عنوان کرد. شایان ذکر است که در سال 2022، شرکت مایکروسافت (NASDAQ:MSFT) بودجه خود را برای افزایش شایستگی برای برخی کارمندان تقریباً دو برابر کرد. با این حال، این کارمندان باید به همان حقوق بسنده کنند. این کارمندان شرکت مایکروسافت (NASDAQ:MSFT) هنوز هم حق دریافت پاداش و بودجه جایزه سهام را داشتند.

در حالی که برخی از شرکت ها حقوق و دستمزد کارکنان خود را افزایش می دهند، برخی دیگر به تورم در قالب کاهش حقوق واکنش نشان می دهند. شرکت اینتل (NASDAQ:INTC) یکی از این شرکت ها است. پس از پیش بینی فروش کمتر، شرکت حقوق ها را تا 25 درصد کاهش داد. کارکنان سطح متوسط ​​اینتل (NASDAQ:INTC) شاهد کاهش 5 درصدی دستمزد بودند، در حالی که کاهش دستمزد بالاتر بر کارکنان سطوح بالاتر تأثیر گذاشت. شایان ذکر است که این کاهش ها برای کارگران ساعتی که در شرکت اینتل کار می کنند اعمال نمی شود (NASDAQ:INTC)

برای تنظیم لیست 20 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده ، از دو شاخص استفاده کردیم. اولی رتبه بندی هزینه زندگی Numbeo و دومی شاخص هزینه زندگی Expatistan بود. ما هر دو شاخص را برای منطقه آمریکای شمالی فیلتر کردیم و 50 شهر برتر ایالات متحده را در رتبه بندی Numbeo انتخاب کردیم. سپس رتبه این شهرها را در شاخص Expatistan بررسی کردیم. در نهایت، ما هر دو رتبه را میانگین گرفتیم تا به امتیاز میمون خودی برسیم. هر چه این امتیاز کمتر باشد، هزینه زندگی در شهر بیشتر می شود.

به هر حال، Insider Monkey یک وب سایت سرمایه گذاری است که حرکات افراد داخلی شرکت ها و صندوق های تامینی را ردیابی می کند. با استفاده از یک رویکرد اجماع مشابه، ما بهترین انتخاب های سهام بیش از 900 صندوق تامینی را که در سهام ایالات متحده سرمایه گذاری می کنند، شناسایی می کنیم. 10 انتخاب اجماع سهام برتر صندوق های تامینی در 10 سال گذشته بیش از 140 واحد درصد از شاخص S&P 500 بهتر عمل کردند.جزئیات را اینجا ببینید). چه یک سرمایه گذار مبتدی یا حرفه ای باشید که به دنبال بهترین سهام برای خرید هستید، می توانید از خرد صندوق های تامینی و افراد داخلی شرکت ها بهره مند شوید.

20 – بویز، آیداهو
امتیاز داخلی – 35.5
Boise، آیداهو یکی از شهرهایی است که بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده را دارد . اخیراً هجوم جمعیت زیادی به شهر وارد شده است که در کنار افزایش قیمت بنزین، آن را به یکی از گران ترین شهرها برای زندگی تبدیل کرده است. همچنین این شهر اخیراً شاهد افزایش چشمگیر قیمت مسکن بوده است. و بازار املاک آن به عنوان یکی از گران قیمت ترین بازارهای کشور شناخته شده است.

19 – فینیکس، آریزونا
امتیاز داخلی – 31.0
فینیکس، آریزونا نوزدهمین لیست ما از شهرهایی است که بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده را دارند . این شهر بازار مسکن گران قیمتی دارد که عمدتاً به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضای خانه است. ساخت و ساز مسکن همگام با رشد جمعیت در شهر نیست.

18 – فیلادلفیا، پنسیلوانیا
امتیاز داخلی – 23
فیلادلفیا تقاضای زیادی برای مسکن در مرکز شهر و مناطق اطراف دارد. این امر، همراه با افزایش جمعیت و عرضه محدود مسکن، اجاره یا مالکیت یک مکان در شهر را پرهزینه می کند. علاوه بر این، هجوم افراد پردرآمد در شهر باعث افزایش قیمت ها می شود.

17 – اورلاندو، فلوریدا
امتیاز داخلی – 23
اورلاندو، فلوریدا، هفدهمین لیست ما از شهرهایی است که بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده را دارند . این شهر دارای هجوم بالایی از افراد پردرآمد است که باعث افزایش قیمت ها می شود. علاوه بر این، عرضه محدود مسکن در شهر باعث افزایش قیمت املاک نیز شده است. برخی از گران ترین محله های شهر عبارتند از: جزیره رز، دریاچه نونا استیتز و ایسلورث.

16 – تامپا، فلوریدا
امتیاز داخلی – 20
بیش از نیمی از مستاجران در تامپا، فلوریدا، بیش از 30 درصد از درآمد خود را برای اجاره پرداخت می کنند. میانگین اجاره در این شهر بسیار بالاتر از 2000 دلار است. نرخ تورم این منطقه در گذشته نه چندان دور بالا بوده است و این شهر دارای قیمت های بالای مواد غذایی و انرژی است. با وجود افزایش درآمد در شهر، تورم از افزایش حقوق کلی ساکنان پیشی گرفته است.

15 – دالاس، تگزاس
امتیاز داخلی – 19
دالاس، تگزاس، پانزدهمین لیست ما از 20 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . بازار مسکن بسیار رقابتی با تقاضای بالا و عرضه محدود دارد. در سال 2021، میانگین قیمت خانه در شهرپیشی گرفت400000 دلار علاوه بر این، هزینه مسکن در این شهر حدود 15.9 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

14 – آستین، تگزاس
امتیاز داخلی – 18
آستین چهاردهمین لیست ما از 20 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . رشد سریع جمعیت آن باعث بالا رفتن قیمت مسکن در این شهر شده است. قیمت اجاره در شهرافزایش یافت35 درصد بین ژانویه 2021 و ژانویه 2022، جایی که میانگین اجاره در شهر از مرز 2200 دلار عبور کرد.

13 – آتلانتا، جورجیا
امتیاز داخلی – 17
شماره 13 در لیست ما از گران ترین شهرهای ایالات متحده، آتلانتا، جورجیا است. جدا از عوامل معمول مانند تورم و قیمت بالای اجاره بها، هزینه زندگی در شهر نیز تحت تأثیر نابرابری درآمدی است. این شهر یکی از بالاترین نابرابری های درآمدی را در بین تمام شهرهای ایالات متحده دارد. نابرابری در ثروت به هزینه های بالای زندگی برای خانوارهای کم درآمد کمک می کند، زیرا آنها برای تامین مسکن و سایر نیازهای ضروری تلاش می کنند.

12 – پورتلند، اورگان
امتیاز داخلی – 16.5
پورتلند یکی از گران ترین شهرهای ایالات متحده است . این شهر بیش از حد معمول هزینه های حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی و آب و برق دارد. این کشور همچنین رشد سریعی را در مشاغل فناوری و سایر صنایع با دستمزد بالا تجربه می کند و افراد با درآمد بالایی را از سراسر کشور جذب می کند. هجوم این پردرآمدها باعث افزایش قیمت ها در شهر می شود.

11 – شیکاگو، ایلینوی
امتیاز داخلی – 12.5
هزینه های بالای مسکن و تورم، شیکاگو را به یکی از گران ترین شهرها برای زندگی در ایالات متحده تبدیل کرده است . آنخرج زندگی5.7 درصد بالاتر از میانگین کشوری و 12.8 درصد بالاتر از میانگین دولتی است.

10 – دنور، کلرادو
امتیاز داخلی – 11.5
دنور جزو 10 شهر برتر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . هزینه زندگی در این شهر 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است. همچنین هزینه های مسکن در این شهر 36 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

9 – سیاتل، واشنگتن
امتیاز داخلی – 11
سیاتل، واشنگتن نهمین لیست ما از 10 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . این شهر هزینه های مسکن، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی بالایی دارد.مسکندر شهرستان 111 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

8 – لس آنجلس، کالیفرنیا
امتیاز داخلی – 9
لس آنجلس در فهرست شهرهای ما با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده هشتمین است . متوسط ​​قیمت خانه درشهر169.9 درصد گران تر از میانگین ملی است و متوسط ​​اجاره یک واحد دو خوابه 2370 دلار در ماه است که 65.7 درصد بالاتر از میانگین ملی است.

7 – میامی، فلوریدا
امتیاز داخلی – 7
میامی، فلوریدا، هفتمین لیست ما از 2 0 شهر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . هزینه زندگی در شهر 21 درصد بالاتر از میانگین کشوری است و هزینه های مسکن مهم ترین عامل آن است. علاوه بر این، متوسط ​​قیمت خانه 517,987 دلار، بسیار بالاتر از میانگین ملی است

6 – واشنگتن دی سی
امتیاز داخلی – 7
واشنگتن دی سی یکی از 7 شهر برتر ایالات متحده است . این شهر قیمت اجاره، غذا و حمل و نقل بالایی دارد. هزینه های مسکن در این شهر به ویژه بالاست. قیمت یک خانه در واشنگتن دی سی 148 درصد بیشتر از میانگین ملی است. میانگین قیمت خانه در این شهر 1,117,362 دلار و متوسط ​​اجاره بها 3,397 دلار در ماه است.

۵- بوستون، ماساچوست
امتیاز داخلی – 5
بوستون جزو 5 شهر برتر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده است . هزینه زندگی در این شهر، برای یک نفر، 2899 دلار در ماه است که آن را در 1٪ گران ترین شهرهای جهان قرار می دهد . هزینه حمل و نقل و غذا در این شهر به ترتیب 1/38 درصد و 24 درصد بیشتر از میانگین کشوری است. علاوه بر این، هزینه های مسکن شهر تقریباً 300 درصد میانگین کشوری است.

4 – سن خوزه، کالیفرنیا
امتیاز داخلی – 5
سن خوزه یکی از گران ترین شهرهای دنیا برای زندگی است . این شهر هزینه های مسکن، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی بالایی دارد. هزینه زندگی آن 49 درصد بالاتر از میانگین کشوری است. علاوه بر این، خانه‌های شهر 61.5 درصد گران‌تر از میانگین ایالتی هستند.

۳- سن دیگو، کالیفرنیا
امتیاز داخلی – 5
سن دیگو، کالیفرنیا، در میان 3 شهر برتر با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده قرار دارد . به ویژه هزینه های مسکن در سن دیگو بالاتر است. قیمت یک واحد دو خوابه در شهر بیش از 3000 دلار است. هزینه های مسکن در این شهر 123 درصد بیشتر از میانگین کشوری است

2 – سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
امتیاز داخلی – 2.5
سان فرانسیسکو یکی از گران ترین شهرهای جهان است . هزینه زندگی آن ۷۹ درصد بالاتر از میانگین کشوری است. خانه‌ها در شهر به طور متوسط ​​207 درصد گران‌تر از میانگین ملی هستند و میانگین قیمت خانه بیش از 4000 دلار در ماه است.

1 – شهر نیویورک، نیویورک
امتیاز داخلی – 1.5
نیویورک سیتی در صدر فهرست 20 شهر ما با بالاترین هزینه زندگی در ایالات متحده قرار دارد . بر اساس گزارش هزینه زندگی در سراسر جهان توسط واحد اطلاعات اکونومیست، این شهر سومین شهر گران جهان است. این شهر دارای اقتصاد پر رونق، فرهنگ متنوع و کیفیت زندگی عالی است که درآمدهای بالایی را از سراسر جهان جذب می کند و قیمت ها را بالاتر می برد. متوسط ​​اجاره یک آپارتمان دو خوابه در شهر نیویورک 6191 دلار است. برای دیدگاه، میانگین اجاره ملی برای یک آپارتمان دو خوابه 1306 دلار است.

منبع

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0