12 Best Places To Live In Texas In 2024

12 بهترین مکان برای زندگی در تگزاس در سال 2024

تگزاس  به دلیل آب و هوای مطلوب، نرخ مالیات پایین و جامعه محافظه کار یکی از ایالت های مورد تقاضا در آمریکا است. با در نظر گرفتن تنظیمات مختلف محیطی، مقرون به صرفه بودن، نرخ جرم و جنایت و موارد دیگر، بهترین مکان ها برای زندگی در تگزاس در سال 2024، تعادلی از فضاها و جذابیت های مختلف است. از کلانشهرهای شلوغ پلانو و آستین گرفته تا جوامع آرامی که یک محیط طبیعی متروک را به عنوان جذابیت اصلی خود در بر می گیرند، مانند مارفا، بخوانید تا زادگاه جدید خود را بیابید و درباره آنچه که آن را از سایر مقاصد در ایالت Lone Star متمایز می کند بیشتر بدانید.

شهر ساحلی زیبای کورپوس کریستی، تگزاس.
شهر ساحلی  کورپوس کریستی  مکانی عالی برای زندگی در تگزاس به دلیل تعادل فضای تعطیلات و امکانات شهری بزرگ است. کورپوس کریستی که به‌خاطر بسیاری از موزه‌ها، نمایشگاه‌های هنری و میراث فرهنگی غنی‌اش شناخته می‌شود، مقصدی محبوب برای جابه‌جایی در میان علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و خانه دنیایی از فضاهای آبی محور مانند آکواریوم ایالت تگزاس و رویدادهای مشهور ایالتی مانند رله سالانه خلیج است. ماراتن، یکی از بزرگترین ماراتن های امدادی در ایالات متحده است. علاوه بر جذابیت این شهر، مسیر پروازی مرکزی، یک مسیر مهاجرتی اولیه است که به نام مستعار شهر، “پرنده ترین شهر آمریکا” کمک می کند. مرکز هنری کورپوس کریستی، K Space Contemporary، و گالری Mi Vida Loca تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر هستند که به تلاش‌های خلاقانه شهر کمک می‌کنند. بهتر از آن، قیمت خانه در کورپوس کریستی مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود و طبق گزارش مسکن 2023، به طور متوسط ​​​​299000 دلار ارزش گذاری شده است. 

براونزویل با یکی از بهترین آب و هوا برای کسانی که در تمام طول سال به دنبال آب و هوای نیمه گرمسیری هستند، یکی از بنادر اصلی تگزاس را در خود جای داده است و به دلیل داشتن یک جامعه تاریخی شهرت ایالتی دارد. با سابقه سکونت در این منطقه به سال 1848، براونزویل نیز از عنصر نفوذ مکزیک برخوردار است. طبق گزارش USA World and News، هزینه کمتر زندگی در براونزویل یکی از جذابیت‌های اصلی آن است که میانگین قیمت خانه 276671 دلار است. این شهر همچنین دروازه‌ای به برخی از بهترین مکان‌های تعطیلات در تگزاس، مانند جزیره پادر جنوبی است، و محیطی مناسب برای خانواده‌ها را با مقاصدی مانند باغ‌وحش گلدیز پورتر، پارک ایالتی بوکا چیکا، پارک آبی Schlitterbahn و موزه کودکان براونزویل در خود جای داده است.

پلانو تقریباً هر فهرستی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در تگزاس را به دلیل میزان جرم و جنایت پایین، پارک‌های کلاس جهانی و سیستم‌های مدارس استثنایی، فهرست می‌کند. علیرغم جمعیت گسترده 289547 نفر، فراوانی مقاصد غنی از طبیعت شهر، محیط شهری آن را تکمیل می کند و آن را به یکی از بهترین مقاصد برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال تعادل بین هر دو جهان هستند. برخی از قابل توجه ترین پارک ها عبارتند از Arbor Hills Park، Oak Point، و Sunset Park، در حالی که Boardwalk در گرانیت پارک یکی از بهترین مقاصد برای پذیرش صحنه های متنوع آشپزی شهر است، با برخی از بهترین رستوران ها Blue Mesa Grill و Suburban. باشگاه قایق بادبانی. با میانگین قیمت خانه 549,000 دلار، قیمت ملک در Plano کمی گرانتر از میانگین ملی 417,000 دلار است.

مانند هر ایالت دیگر، هیچ مکانی بهتر از پایتخت برای زندگی وجود ندارد. با وجود اینکه آستین یکی از امن‌ترین مکان‌های تگزاس نیست، اما آستین دارای امکانات رفاهی درجه یک، برخی از بهترین تجربه‌های خرید و مکان‌های تفریحی با کیفیت است. اگرچه کلانشهرهای شلوغ زادگاه ایده آلی برای همه نیستند، اما آستین بازار کار پر رونق، تفریحات فراوان در فضای باز و صحنه ناهارخوری بی نظیر را متعادل می کند. مرکز خرید West Woods و Barton Creek Square Mall برخی از بهترین مقاصد خرید در آستین هستند، در حالی که بهترین تجربه غذاخوری را می‌توانید در Salty Sow، Bar Chi Sushi و Juniper در شرق آستین پیدا کنید. علاوه بر این، همراه با درخواست‌های زیاد آستین، هزینه زندگی نسبتاً گرانی با میانگین قیمت خانه 381,400 دلار و متوسط درآمد خانوار 78,965 دلار است

ال پاسو فضای شهرهای بزرگ را با مکان‌های متروکه دورافتاده در نزدیکی مرز مکزیک ترکیب می‌کند و عناصری از فرهنگ شهرستان همسایه را به ارث می‌برد. با تابستان‌های بسیار سوزان، ال پاسو یکی از بهترین مکان‌ها برای نقل مکان به منطقه‌ای به دور از جمعیت پرهیاهو بدون از دست دادن امکانات ضروری مانند مراکز عمده مراقبت‌های بهداشتی، مدارس، و گزینه‌های خرید است. با میانگین قیمت مسکن 257,048 دلار، مقرون به صرفه بودن نیز یک عنصر برجسته در جذابیت شهر بازی می کند، همراه با نرخ جرم و جنایت که 27 درصد کمتر از میانگین ملی است. علاوه بر این، این شهر به خاطر صحنه آشپزی باربیکیو با برخی از بهترین تجربه‌های ناهار خوری مشهور محلی مانند Famous Dave’s Bar-B-Que و Skinny BBQ مشهور است. در نهایت، ال پاسو با گزینه‌های سرگرمی فراوان در موزه‌ها، تئاترها، کازینوها و گالری‌های هنری نیز بهبود یافته است. برخی از برجسته‌ترین مقاصد برای لذت بردن از یک روز در ال پاسو عبارتند از: مرکز سرگرمی Speaking Rock، باشگاه کارت Sun City، و تئاتر Plaza در خیابان West Mills، که میزبان اجرای زنده نمایش‌ها و غیره است.

راند راک شهری است که به سرعت در حال رشد است و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی برای کسانی است که به دنبال فرصت های رشد حرفه ای هستند. بر اساس گزارش اداره کار و آمار، بازار کار در راند راک در ده سال گذشته 49.9 درصد رشد داشته است. راند راک همچنین به عنوان یکی از مطلوب ترین مقاصد برای زندگی در نزدیکی پایتخت شهر آستین، واقع در 18.5 مایلی مرکز شهر، قرار دارد. مکان‌هایی مانند Old Settlers Park، که یک فضای سبز تفریحی 645 هکتاری است، امکان تفریح در فضای باز از ماهیگیری، پیاده‌روی و موارد دیگر را فراهم می‌کند، در حالی که ورزش‌ها نیز نقش مهمی در فرهنگ محلی دارند، با پارک توپ Dell Diamond و بیسبال Round Rock Express. پارک چند مقصد اصلی برای تماشای یک بازی زنده است.

Frisco یکی از بهترین مکان ها برای زندگی و بزرگ کردن خانواده در Lone Star State به دلیل خدمات استثنایی ایمنی عمومی، مقاصد بی پایان فعالیت های سرگرم کننده خانوادگی و برخی از بهترین استانداردهای آموزشی در ایالت است. مدارس دولتی Tally Elementary، Liscano و Purefoy تعدادی از موسسات آموزشی برتر هستند، در حالی که اقتصاد پررونق شهر، آن را به یکی از بهترین گزینه‌های جابه‌جایی برای حرفه‌ای‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال فرصت‌های جدید رشد شغلی هستند. بر اساس آمار DataUSA، اقتصاد فریسکو در سال 2023 با نرخ سالانه 3.61 درصد رشد کرد و از 94.8 هزار کارمند به 98.2 هزار نفر رسید که با میانگین قیمت ملک 448,000 دلار به میزان قابل توجهی گران تر شد. با فراوانی گزینه‌های شبانه و مکان‌های سرگرمی مناسب برای خانواده، برخی از مکان‌های قابل توجه برای اوقات فراغت عبارتند از Cinemark Frisco Square و XD، Dave’s and Busters Arcade، The Frisco Discovery Center و Frisco Waterpark.  

مارفا بهترین مکان برای زندگی در تگزاس برای تازه واردانی است که به دنبال فضایی منزوی به دور از همه چیز هستند. مارفا علیرغم اینکه یک شهر کوچک دورافتاده است، از عنصر زندگی باکلاس نیز برخوردار است و بهشتی هنری برای خلاقان است. این شهر که به دلیل پدیده های طبیعی چراغ های مارفا مشهور است، چیزی بیش از هنر و پتانسیل تفریحی در فضای باز در شهر وجود دارد. مارفا انکوباتور استعدادهای خلاق است و مکانی عالی برای زندگی ساکنان با چشم انداز کارآفرینانه و خلاقانه است، با برخی از بزرگترین اقتصادهای محلی ساخت و ساز، کشاورزی و مهمان نوازی. احاطه شده توسط زمین های باز صحرای چیهواهوا، متوسط قیمت خانه در این شهر 525000 دلار است و برخی از بهترین گزینه های خرید آن بوتیک های مستقل کوچک مانند Wrong Store، Marfa Brands، و فروشگاه مواد غذایی ارگانیک The Get Go هستند. علاوه بر این، به ساکنان شهر، کمپینگ بی‌پایان و تجربه‌های گلمپینگ در زیر آسمان درخشان شهر، با برخی از به یاد ماندنی‌ترین تجربیات موجود در کمپ El Cosmico و Cholla Ranch ارائه می‌شود.

پورت آرانزاس با ترکیب چشم اندازهای کنار اقیانوس، فضای سبز سرسبز و فضای تعطیلات، یکی از بهترین مقاصد برای زندگی هر روزه، مانند تعطیلات، است و یک شهر بازنشستگی عالی را می سازد. پورت آرانزاس با جامعه‌ای خوش‌آمد، از رویدادهای بسیار جذابی مانند SandFest و جشنواره موسیقی اکتبر لذت می‌برد. این شهر با داشتن خانه‌های زیبا با مناظر آبی خیره‌کننده، از جمعیت محلی کوچک 3105 نفری همراه با جامعه نسبتاً سالم با میانگین قیمت خانه 659،000 دلار برخوردار است. خیابان Alister واقع در جزیره دورافتاده موستانگ، خیابان اصلی شهر است و مملو از مشاغل کوچک محلی، رستوران‌ها و موارد دیگر است، با محبوب‌ترین گزینه‌های غذاخوری که متخصص در غذاهای دریایی تازه مانند غذاهای دریایی و گریل Castaway، غذاهای دریایی Crazy Cajun، و کوره آب شور Tortuga.

دریپینگ اسپرینگز بهترین مکان برای زندگی برای جابه‌جایی‌هایی است که به دنبال یک سبک زندگی غنی از محیط زیست هستند و به پیاده‌روی‌های با طراوت، کیفیت هوا، و عنصر دل‌گرم جامعه شهر کوچک علاقه‌مند هستند. در 23.5 مایلی از آستین، دریپینگ اسپرینگز همچنین میزبان برخی از بهترین موسسات آموزشی در نزدیکی آستین است. مقاصد قابل توجه غنی از طبیعت در شهر عبارتند از پارک ایالتی آبشار Pedernales، حفاظتگاه Westcave، و آبشارهای پنهان بی پایان برای کشف، مانند حفاظت از استخر همیلتون و چاله شنای آبشار Cypress. علیرغم مزایای فراوان این شهر، دریپینگ اسپرینگز نیز یکی از گران ترین شهرها برای زندگی در تگزاس در سال 2024 است، با میانگین قیمت خانه 870000 دلار و متوسط درآمد خانوار 111429 دلار

گالوستون یکی از بهترین شهرهای ساحلی مقرون به صرفه برای نقل مکان در تگزاس است و به دلیل ترکیب عناصر تاریخی با سبک زندگی مدرن شناخته شده است. گالوستون با سواحل دست نخورده خود   در ساحل خلیج تگزاس واقع شده است و 50.9 مایل از هوستون، یک کلان شهر بزرگ، فاصله دارد. با توجه به اینکه هزینه های ملک و زندگی نسبتاً پایین است، یک خانه متوسط ​​347400 دلار ارزش دارد و برای زندگی در گالوستون و لذت بردن از فضایی آرام و غنی شده با صحنه های آشپزی تازه از دریا تا میز، هزینه سالانه 42000 دلار هزینه دارد. میلرز سیوال گریل، Riondo’s Ristorante، بازار غذاهای دریایی Katie، و رستوران غذاهای دریایی Giado از بهترین گزینه های غذاخوری در شهر هستند، در حالی که اسکله لذت، مرکز فضایی ناسا و موزه نیروی دریایی تعدادی از بهترین مکان ها برای کاوش در اوقات فراغت هستند. .

در نهایت،  هیوستون  یکی از بهترین مکان ها برای زندگی است، که پرجمعیت ترین شهر تگزاس با جمعیت 2.288 میلیون نفر است. هیوستون به عنوان یک شهر فرصت برای رشد شغلی رتبه بندی می شود و برخی از صنایع اولیه این شهر عبارتند از مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی، نفت و گاز و شرکت های مدیریت. املاک نیز در مقایسه با سایر کلان شهرهای بزرگ مانند آستین نسبتاً مقرون به صرفه در نظر گرفته می شوند، با میانگین قیمت خانه در هیوستون 200700 دلار و هزینه هایی که 8.3 درصد کمتر از میانگین ملی است. سایر عواملی که به جذابیت شهر کمک می کند، نرخ تنوع بالای آن، صحنه تیم ورزشی پر رونق و جامعی از جمله هیوستون آستروس، تیم بسکتبال هیوستون راکتس، و گزینه های برتر مراقبت های بهداشتی مانند بیمارستان متدیست هیوستون است. علاوه بر این، در زمان آزاد خود در شهر هیچ چیز کم نیست، با برخی از متمایزترین جاذبه ها می توان به مرکز فضایی هیوستون، آکواریوم مرکز شهر، موزه هنرهای زیبا، هیوستون و پارک هرمان، با مساحت 445 هکتاری قابل پیاده روی اشاره کرد. پارکی واقع در مرکز شهر و منظر شهری را تحسین می کند.

جمع بندی
در نهایت، مهاجرت به تگزاس موضوع بحث نه تنها در سطح ملی بلکه در مقیاس جهانی بوده است و ساکنان جدیدی از کشورهایی مانند چین، هند، کانادا و غیره را جذب می کند. گزارش اخیر مجله فوربس همچنین تگزاس را به عنوان پرطرفدارترین مقصد در سال 2023 معرفی کرده است. چه به دلیل آب و هوای فریبنده، نرخ های مالیاتی مطلوب و یا جو جامعه پذیرایی، لیست انتخاب شده از 12 بهترین مکان برای زندگی در تگزاس در سال 2024 به این موضوع توجه کرد؛ ترجیحات متنوع، شرایط مالی، و سبک زندگی، ارائه یک انتخاب جامع.
منبع

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0