These are the U.S. states with the highest—and lowest—average monthly rent

این ایالت های ایالات متحده با بالاترین و کمترین میانگین اجاره ماهانه هستند
.

این هفته، خدمات پرداخت صورت‌حساب  و گزارش سالانه پرداخت قبض خانوار خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد متوسط خانواده آمریکایی چقدر برای اقلام ضروری از جمله وام خودرو، خدمات آب و برق، بیمه درمانی، وام مسکن و اجاره هزینه می‌کند.

این گزارش نشان داد که 32 درصد از خانوارهای آمریکایی اجاره بها پرداخت می کنند و میانگین هزینه ماهانه آنها 1300 دلار است.

بر اساس گزارش doxo، پنج ایالتی که بالاترین هزینه اجاره را دارند، بالاترین هزینه وام مسکن را نیز دارند. این نشان می دهد که مسکن همچنان بالاترین هزینه خانوار ایالات متحده برای بسیاری از آمریکایی ها است.

دوکسو برای رتبه بندی خود از داده های اداره سرشماری ایالات متحده استفاده کرد

اجاره ماهانه: هاوایی

هاوایی در صدر فهرست ایالت های آمریکا با بالاترین میانگین اجاره ماهانه قرار دارد. طبق گزارش دوکسو، ساکنان ایالت آلوها به طور متوسط ماهانه 1983 دلار اجاره می پردازند.

درگزارش جداگانه‌ای در سال 2023، هاوایی بر اساس میانگین هزینه قبض‌های خانوار، گران‌ترین ایالت ایالات متحده است . این گزارش نشان داد که ساکنان هاوایی هر ماه 3070 دلار خرج می کنند که 50 درصد بالاتر از میانگین ملی 2046 دلار است.
در مطالعه CNBC در سال 2022 ایالات متحده آمریکا برای کسب و کار برتر ، هاوایی همچنین به عنوان گران ترین ایالت برای زندگی بر اساس شاخص قیمت برای طیف وسیعی از کالاها و خدمات رتبه بندی شده است.
کایلوا که در جزیره اوآهو قرار دارد، گران ترین شهر این ایالت است.

10ایالت آمریکا با بالاترین میانگین اجاره ماهانه

هاوایی
کالیفرنیا
ماساچوست
نیویورک
نیوجرسی
واشنگتن
مریلند
کلرادو
ویرجینیا
فلوریدا

کالیفرنیا دومین بالاترین میانگین اجاره ماهانه در آمریکا را دارد. طبق گزارش doxo، ساکنان ایالت ساحل غربی به طور متوسط 1927 دلار اجاره ماهانه پرداخت می کنند.

یک گزارش Doxo در سال 2023 نشان داد که میانگین هزینه قبوض کالیفرنیا 2838 دلار در ماه است که 38.7 درصد بالاتر از میانگین ملی و 40 درصد از میانگین درآمد خانوار است.
بر اساس داده های سال 2021 از  دفتر تحلیل اقتصادی ، متوسط ​​هزینه زندگی در کالیفرنیا 53082 دلار است. 
به گفته SoFi، علاوه بر اجاره و سایر هزینه ها، ساکنان کالیفرنیا می توانند مالیات بر درآمد ایالتی را تا 13.3 درصد 
بپردازند.

ایالت ایالات متحده با کمترین میانگین اجاره ماهانه: ویرجینیای غربی
طبق گزارش doxo، ویرجینیای غربی با میانگین ماهانه 846 دلار کمترین هزینه اجاره را دارد. همچنین مقرون به صرفه ترین ایالت برای پرداخت وام مسکن با میانگین 961 دلار است.

به گفته RentCafe، متوسط ​​هزینه قبوض در ویرجینیای غربی، از جمله اجاره، 25.2 درصد کمتر از میانگین ملی است و هزینه کلی زندگی در ویرجینیای غربی 9 درصد کمتر است .
هزینه مایحتاج اولیه مانند مواد غذایی در ویرجینیای غربی حدود 6 درصد کمتر از سایر نقاط کشور است.
ویرجینیای غربی که در منطقه آپالاشیان واقع شده است،  به دلیل زمین‌های چرخشی آن، لقب ایالت کوهستانی را به خود اختصاص داده است . این ایالت فعالیت های مختلفی در فضای باز از جمله دوچرخه سواری در کوهستان، پیاده روی، رفتینگ در آب های سفید و اسکی ارائه می دهد.
گران‌ترین شهر در ویرجینیای غربی، کلارکزبورگ است که در آن هزینه زندگی 5 درصد بالاتر از میانگین ایالتی است اما 4 درصد کمتر از بقیه ایالات متحده است.

10 ایالت آمریکا با کمترین میانگین اجاره ماهانه

ریرجینیای غربی
آرکانزاس
داکوتای جنوبی
می سی سی پی
داکوتای شمالی
کنتاکی
آیووا
آلاباما
اوکلاهما
وایومینگ
آرکانزاس رتبه دوم را در فهرست ایالت هایی با کمترین میانگین اجاره به دست آورد – خانوارها به طور متوسط 872 دلار در ماه پرداخت می کنند. این ایالت همچنین دارای دومین کمترین میانگین پرداخت ماهانه وام مسکن در ایالات متحده است.

به گفته RentCafe، هزینه زندگی در آرکانزاس 8 درصد کمتر از میانگین ملی و هزینه های مسکن 22 درصد کمتر است .

گران ترین شهر آرکانزاس پاراگولد است که هزینه زندگی آن 14 درصد بیشتر از میانگین ایالتی است. ارزان ترین شهر بزرگ در آرکانزاس، کانوی است، با هزینه زندگی 10٪ کمتر از میانگین ایالتی و 17٪ کمتر از میانگین ملی، RentCafe ایالت می کند.

به گفته SmartAsset ، آرکانزاس نیز به عنوان یک ایالت مالیات پذیر در نظر گرفته می شود . ایالت از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی مالیات نمی گیرد و مالیات بر دارایی جزو پایین ترین ها در ایالات متحده است

از سوی دیگر، مالیات بر فروش در آرکانزاس در مقایسه با سایر ایالت ها بسیار بالا است.

منبع

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0