Kentucky Consular Center Information

برنامه قرعه کشی DV آمریکایی سالانه توسط مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) با هدایت وزارت امور خارجه ایالات متحده انجام می شود. KCC فرم ورود قرعه کشی DV را از طریق وب سایت رسمی ارائه می دهد و آنها با اطلاعات متقاضیان وارد شده به برنامه لاتاری و جزئیات وابسته در پایگاه داده رایانه های خود، برای قرعه کشی اقدام خواهند کرد.

برنامه قرعه کشی گرین کارت

برنامه قرعه کشی ویزای تنوع و قرعه کشی DV همان برنامه قرعه کشی دولت ایالات متحده است که هر ساله برای 55،000 نفر ویزای مهاجرت به برندگان واجد شرایط که از طریق انتخاب تصادفی رایانه ای انتخاب شده اند اعظا میگردد. رایانه های موجود در KCC برای انتخاب برندگان در انتخاب نام تصادفی از ورودی های ارسال شده استفاده می کنند و هر یک از آنها را با شماره مورد نظر به نام کانفرمیشن نامبر علامت گذاری می کنند.

نام محبوب قرعه کشی گرین کارت امریکا به لاتاری امریکا نیز معروف است. برندگان که به عنوان برنده در برنامه ویزای تنوع انتخاب شده اند، برنده قطعی گرین کارت نشدند اما به آنها فرصتی داده شد که درخواست ویزای مهاجرتی خود را ارائه نمایند.

متقاضیان موفقی که مصاحبه ویزا لاتاری را پشت سر می گذارند با ویزای مهاجرتی صادر شده میتوانند در ایالات متحده به اقامت دائم و قانونی یا وضعیت گرین کارت برسند. پس از ورود به امریکا لازم است یک سری اقدامات را انجام دهند تا وضعیت LPR را بدست آورند.

بسیاری از افراد از طریق برنامه های مهاجرتی مبتنی بر اشتغال یا خانوادگی برای زندگی در ایالات متحده واجد شرایط نیستند، برای این دسته از افراد متداول ترین راه برای ورود به ایالات متحده و به دست آوردن گرین کارت از طریق برنامه قرعه کشی لاتاری است، اگر متقاضیان در کشورهای واجد شرایط متولد شوند میتوانند در این لاتاری شرکت نمایند.

برای شرکت در قرعه کشی Green Card باید برنامه خود را به صورت الکترونیکی از طریق ورود به E-DV در طول فرم درخواست قرعه کشی Green Card ، به مرکز کنسولی کنتاکی ارسال کنید.

DOS

وزارت امور خارجه فقط یک مرکز کنسولی کنتاکی دارد. سازمان های دیگر با نامهای مشابه هیچ ارتباطی با وزارت امور خارجه، KCC یا برنامه قرعه کشی DV ندارند. لازم به ذکر است که نتایج قرعه کشی لاتاری با ایمیل ارسال نمی شود، نه از طریق پست الکترونیکی و نه از طریق تماس تلفنی… نتایج فقط در اینترنت و در سایت اصلی در دسترس خواهد بود. اگر به عنوان برنده این قرعه کشی انتخاب شده اید، دستورالعمل های ارائه شده را در بخش به بخش بعدی را در روند برنامه قرعه کشی Green Card دنبال کنید.

دوره برنامه ویزای تنوع (مصاحبه های لاتاری) معمولاً بین اکتبر تا دسامبر هر سال برگزار می شود. اطلاعات مربوط به قرعه کشی معمولاً در اوایل ماه سپتامبر در سایت امور خارجه امریکا منتشر می شود. هنگامی که اطلاعات در وب سایت وزارت امور خارجه در دسترس است، می توانید با کلیک بر روی پیوند به آن دسترسی پیدا کنید.

KCC می تواند اطلاعاتی را برای برندگان قرعه کشی DV فراهم کند تا اینکه پرونده های آنها جاری شود. پس از آن دفاتر کنسولی و دفتر USCIS مسئولیت ارائه اطلاعات را بر عهده می گیرند.

اطلاعات تماس KCC فقط برای برندگان قرعه کشی Green Card

مرکز کنسولی کنتاکی (KCC)
تلفن: 7500-526-(606) 1+
7:30 بامداد – 4:00 بعد از ظهر
ایمیل: [email protected]

هنگامی که در حال تماس با KCC هستید ، باید نام کامل، تاریخ تولد کامل طبق فرمت MM/DD/YYYY و شماره پرونده (کیسنامبر) خود را دقیقاً همانطور که در وب سایت بررسی وضعیت شرکت کننده (ESC) ظاهر می شود، درج کنید.