واژه کانفریمشن نامبر به معنی شماره تائید ثبت می باشد، که شما در زمان ثبت نام در لاتاری این شماره را دریافت می نمائید.

Example: 20241O0DZWY3DOV9

واژه کیس نامبر هم به معنی شماره وضعیت پرونده می باشد، که این شماره بعد از قبولی در لاتاری به شما ارائه می گردد.

Example: 2024AS000020000

کیس نامبر از 3 بخش تشکیل می شود قسمت اول مربوط به اطلاعات سال لاتاری می باشد بطور مثال دی وی 2010 و قسمت دوم مربوط به قاره یا سرزمین می باشد بطور مثال آسیا و قسمت آخر هم شماره پرونده می باشد.

AFRICA – AF
ASIA – AS
EUROPE – EU
NORTH AMERICA (BAHAMAS) – NA
OCEANIA – OC
SOUTH AMERICA, and the CARIBBEAN – SA

مطلب بعدی کارنت شدن کیس نامبر می باشد یعنی و قتی شما در لاتاری برنده می شوید و مدارکتان را ارسال می نمائید باید منتظر به جریان افتادن پرونده تان باشید که چند ماهی زمان می برد، بعضی از دوستان نسبت به اینکه زمان تقریبی به جریان افتادن پرونده و سپس مصاحبه سوالاتی از قبیل تقریبا کیسم کی کارنت میشه و بنظرتون مصاحبم کی هست دارند که یافتن پاسخ این سوال مراجعه به سایت امور خارجه قسمت ویزا بولتن که البته از دو قسمت بولتن جاری و بولتن های آرشیو تشکیل شده می باشد.

https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin.html

قسمت بولتن آرشیو را انتخواب نموده و یک دوره کاری لاتاری را بررسی نموده بطور مثال از آرشیو اکتبر 2017 تا سپتامبر 2018 یا اکتبر 2018 تا سپتامبر 2019 و با مشاهده یک دوره یکساله از قاره مورد نظر می توان به جریان افتادن پرونده را حدس زد.

نکته: این روشی می باشد که شما زمان تقریبی را با توجه به سالهای قبل حدس زده و نمی توان 100 درصد روز و یا ماه آن را مشخص نمود.

امار کرانتی ماه های مختلف، تعداد ویزای صادره برای ایران و دنیا و جزئیات بیشتری در صفحه آمار سایت ما موجود است.