نحوه پیدا کردن شغلهایی که احتیاج به تجربه کاری ندارند.

بسیاری از مهاجرین جدید در آمریکا با مشکل پیدا کردن کار مناسب مواجه خواهند شد به علت نداشتن تجربه و پایین بودن skill ها
خوشبختانه برای بسیاری از شغلها در آمریکا احتیاجی به تجربه کاری نیست و شرکت ، متقاضی رو آموزش میده. در واقع دو سه ماه اول متقاضی دوره آموزشی میبینه و حقوق کمی دریافت میکنه. بعد از اینکه متقاضی اسکیل های لازم رو پیدا کرد حقوقش افزایش پیدا میکنه.
برای پیدا کردن این مدل شغلها عبارت کلیدی will train
رو جستجو کنید. برای مثال من این عبارت رو در سایت ایندید جستجو کردم و این نتیجه جستجو هست.

https://www.indeed.com/m/jobs?q=%E2%80%9Cwill%20train%E2%80%9D&l=United%20States&radius=25&from=searchOnSerp&sameQ=1&sameL=1

البته شما میتونین جستجو رو محدود به شهر یا ایالت خاصی کنین.

روش دیگه جستجوی در شغلهایی هست که entry level
استخدام می‌کنند. معمولا این شغلها افراد با سابقه صفر رو استخدام می‌کنند و بعد از دادن آموزش های لازم ، قرار داد استخدام میبندند.

و راه دیگه مراجعه به آفیس های کاریابی در شهر مورد نظر هست. در تمام ایالات و شهرهای آمریکا دفاتری برای کمک به کسانی که در جستجوی کار هستند وجود داره. گوگل کنین:
Career center near me
این دفاتر دولتی هستند و هیچ پولی از شما دریافت نمیکنن. در این دفاتر به شما اطلاعات کامل راجع به انواع کارها در آمریکا میدن ، ورک شاپ های رایگان برای بالا بردن اسکیل های شما دارن، و بصورت رایگان برای شما سی وی درست میکنند و کامپیوتر و اینترنت رایگان در اختیار شما میزارن که اپلی کنین. آدرس دفتر نزدیکتون رو پیدا کنین و حضوری سر بزنین. وارد که شدین انواع و اقسام بروشور شرکت‌های که نیرو استخدام میکنن رو خواهید دید.