✅ برندگان پس از دریافت نامه ی دعوت به مصاحبه و قبل از عزیمت به کشور مربوطه جهت انجام مصاحبه با ورود به سایت معرفی شده، محل پیکاپ ویزای خود را که در واقع یک دفتر خدمات پستی و ارتباطی در کشور محل مصاحبه می باشد انتخاب می نمایند.

✅ پس از مصاحبه اگر برنده ی عزیز موفق به دریافت ویزا به صورت یکضرب شود، آفیسر پاسپورت وی را دریافت نموده و به شخص گفته می شود که در کشور بماند و پس از دریافت ایمیل issued شدن ویزا به محل پیکاپ مراجعه نموده و ویزای خود را که به پاسپورت الحاق شده است دریافت نماید.

✅ اگر فرد وارد مرحله ی کلیرنس شود احتمالا به او گفته می شود که به کشور خود بازگردد و پس از گذراندن این مرحله در صورت issued شدن ویزا به محل پیکاپ برود و ویزای خود را دریافت نماید.

✅ از آنجایی که ما ایرانی ها در کشور خود محل پیکاپ نداریم لذا مجبوریم هزینه های اضافی جهت انجام این پروسه متحمل شویم اما چه راهکاری جهت کاهش این هزینه ها می تواند وجود داشته باشد؟

✅ برای کاهش چشمگیر این هزینه ها موسساتی در ایران وجود دارند که می توانند با دریافت وکالت از شما و یکسری مدارک دیگر که در ادامه توضیح خواهیم داد این کار را به صورت کاملا قانونی برای شما انجام خواهند داد.

✅ جهت انجام این پروسه کافی است که با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از این موسسات معتبر پیکاپ ویزا مراجعه نمایید:

۱- اصل پاسپورت
۲- برگه ی قبولی در لاتاری
۳- برگه ی دفتر پستی انتخاب شده در کشور محل سفارت
۴- وکالت نامه ی محضری (برای ارمنستان نیاز نیست)
۵- شناسنامه
۶- یوزرنیم و پسورد سایت سفارت که در آن برای رجیستر وقت مصاحبه اکانت تشکیل داده اید.

✅ بدین ترتیب اینکار میتواند توسط موسسه های معتبر برایتان انجام بگیرد تا هزینه ها تا حد بسیار چشم گیری کاهش دهید.
با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان ?

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0