ویزا بولتن را از کجا دانلود کنیم؟

روی تصویر زیر کلیک کنید یا از این لینک استفاده کنید.

ما در سایت لاتاری امریکا همه چی رو حلاجی شده تحویلت میدیم فقط کافیه هر چند وقت یه بار به صفحه اصلی سایت به ادرس dvprogram.ir مراجعه کنی…

ویزا بولتن چیست؟

]تقریبا تمام کسانی که متقاضی ویزای مهاجرت به امریکا هستند و پروسه کاری آنان در جریان است حداقل یک بار در مورد ویزا بولتن شنیده اند. در این بین، افرادی هستند که یا در این پروسه نیستند و یا از مفهوم و اهمیت ویزا بولتن آگاهی ندارند. ویزا بولتن اطلاعیه ایست که هر ماه توسط اداره مهاجرت امریکا به صورت تقریبی اواسط هر ماه صادر می شود و طی آن ویزای افرادی که برای ماه های آتی قابل صادر شدن است را اعلام می دارد. در واقع با ویزا بولتن می توانید زمان تقریبی انجام مصاحبه و گرفتن ویزا را تخمین بزنید. حال باید بدانید که برای چک کردن ویزا بولتن چه چیزهایی را باید در نظر داشته باشید.

امور ویزاهای مختلف با هم متفاوت است و ویزا بولتنی که اعلام شده است شامل قسمت های مختلف برای انواع ویزاهاست.

باید بدانید در ویزای شما چه چیزی برای بررسی ویزا بولتن اهمیت دارد؛ مثلا در ویزاهای خانوادگی تاریخ های اولویت دار و اصطلاحا Priority date  و برای برندگان لاتاری کیس نامبر و بازه کارنتی اهمیت دارد. پیشنهاد من به شما مطالعه مقاله کارنت

نسخه های آنلاین بولتن ویزا فقط برای اهداف اطلاعاتی است و USCIS تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت آنها انجام داده است. این آمار به صورت ماهانه در این لینک قابل مشاهده است.

اولین ویزا بولتن لاتاری برای هر سال مالی در معمولا در ماه آگوست (جوی یا جولای یا اگوست یا سپتامبر) اعلام خواهد شد که مشخص کننده این می باشد تا چه کیس نامبرهایی در ماه اکتبر سال مالی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

مصاحبه ها از اکتبر هرسال آغاز می شود ، مصاحبه های لاتاری 2023 نیز از اکتبر 2022 آغاز و تا اواخر سپتامبر 2023 ادامه خواهد داشت.

در خصوص نحوه و چگونگی اطلاع از زمان مصاحبه ، شما دوستان باید بدانید که تنها مرجع رسمی و تنها راه موجود برای اطلاع از زمان مصاحبه مراجعه به سایت https://dvprogram.state.gov می باشد، لطفا درنظر داشته باشید که نامه دعوت به مصاحبه شما ایمیل نخواهد شد و تنها از طریق سایت مربوطه قابل رویت می باشد.

شیوه استفاده از ویزا بولتن

برای اطلاعات بیشتر حتما مقاله کارنت را مطالعه کنید.

چه زمانی می توانید نامه دعوت به مصاحبه خود را مشاهده نمایید:

اگر ویزابولتن اعلام شده ، کیس نامبر (شماره پرونده) شما را هم شامل می شد و از قبل هم کد رهگیری جهت تکمیل و ارسال فرم DS-260 را دریافت کرده بودید ، به سایت https://dvprogram.state.gov/ مراجعه فرمایید و تمامی مراحلی که برای مشاهده نامه قبولیتان طی می کردید را مجددا انجام دهید چون این نامه جایگزین نامه قبولی شما خواهد شد. یعنی بعد از اعلام کارنت شدن کیس شما (ویزا بولتنی که کیس نامبر شما را هم شامل می شده)، نامه های قبولی (1NL) برداشته و بجای آنها نامه دعوت به مصاحبه (2NL) جایگزین می شود که اطلاعات مربوط به مصاحبه شما اعم از محل و آدرس سفارت و زمان و تاریخ دقیق آن به شما اعلام می گردد. در خصوص اینکه چقدر طول می کشد تا نامه دعوت به مصاحبه شما بعد از اعلام کارنتی کیس شما جایگزین شود باید عرض کنم که ممکن هست بین یک هفته تا چند ماه جایگزینی این نامه بطول بیانجامد و این بستگی به دعوت شما و فعالیت سفارت دارد. ممکن است جایگزینی این نامه از اعلام ویزا بولتنی که کیس نامبر شما جزء بازه آن باشد بین دو هفته تا ماه های پایانی سال مالی بطول بیانجامد پس سعی کنید هر هفته البته بعد از کارنتی کیس مراحل مربوطه برای چک کردن نامه دعوت به مصاحبه را چک کنید. همچنین از طریق ایمیل کی سی سی به شما اطلاع رسانی خواهد شد که به سایت بالا مراجعه کنید. در این کانال https://t.me/twonlupdate هم کیس های دعوت شده اعلام میشوند همچنین برای بررسی وضعیت کیس میتوانید از ربات https://t.me/checkcasebot استفاده کنید یا اینکه دو مقاله را مطالعه کنید.

بعد از مشاهده نامه دعوت به مصاحبه حالا دیگه می توانید با توجه به تاریخ و زمان و محل مصاحبتون برای تهیه بلیط و هتل و تدارکات سفرتون اقدام فرمایید.

https://dvprogram.ir/?p=30938