در ابتدا ، قرعه کشی DV کاملاً از طریق پست و برگه های کاغذی انجام می شد و فقط برندگان مطلع می شدند. فرم ورود به سیستم آنلاین از DV-2005 شروع شد اما همچنان فقط برندگان از طریق پست مطلع می شدند. از DV-2010، همه متقاضیان می توانند به صورت آنلاین بررسی کنند که آیا انتخاب شده اند یا خیر. اعلان برندگان نیز از طریق پست تا DV-2011 ادامه داشت، از DV-2012 به طور انحصاری بصورت آنلاین انجام می شود.

در این بین برای ثبت نام انلاین یا اعلام نتایج بسیاری از وبسایت ها خود را رسمی اعلام کردند اما در بین این همه وبسایت تنها و تنها یک وبسایت رسمی وجود دارد که با .gov است و از سال 2020 این وبسایت به دلایل اعلام نشده از dvlottery به dvprogram تغییر کرد. به لینک سایت ما نیز دقت کنید دلیل انتخاب لینک ما هم همنام بودن با برنامه ویزای دایورسیتی است بهرحال ادرس ها به شرح زیر است:

سایت ثبت نام لاتاری آمریکا:

آدرس اصلی 2020 به بعد: dvprogram.state.gov
آدرس رسمی قبل از 2020: dvlottery.state.gov

هشدار کلاهبردای و تقلب:

لطفا دقت کنید به هیچ عنوان مشخصات خود را در اختیار سایت های غیر رسمی و افرادی که مورد اعتماد نیستند قرار ندهید،‌ ثبت نام در لاتاری و انجام دیگر موارد مرتبط در ظاهر میتواند راحت باشد اگر موارد گفته شده در وبسایت های مرجع را مطالعه و مسلط باشید.

کلاهبرداران ممکن است برای شما ایمیل ارسال کنند و ادعا کنند که برنده قرعه کشی ویزای تنوع (لاتاری گرین کارت) شده اید.

هرگز به نامه یا ایمیلی که برای شما ارسال می شود که مدعی ست برنده شده اید اعتماد نکنید زیرا هیچ ایمیل یا نامه ای از ایالات متحده برای برنده شدن ارسال نمیشود تنها راه دیدن نتیجه اقدام از طریق وبسایت است.

https://dvprogram.ir/lottery-results/